Go nuts with Dumle

Rent impulsivt råkade jag kläcka ur mig till min kära moder att jag gärna ville testa Dumles nötiga nyhet eftersom jag såg det på reklam på tv:n. Kär som min mamma är, kom hon hem med ett paket Go nuts with Dumle och jag ångrade snabbt att jag hade kläckt ur mig det över huvud taget eftersom jag inte ska äta sådana onyttigheter, men nu kunde jag knappast tacka nej. Det värsta var att det inte var så gott som jag tänkt mig, och dumlen smakade mer crisp än nötter. Men nu har jag i alla fall testat!

Postat av: EVELINA - SKRIVER SKRÄCKROMAN!

Synd att det inte var så gott som du hoppats, men nu har du ju iaf testat som du skriver själv =) Då behöver man inte fundera på det mera.

2011-03-16 @ 16:57:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: