Proteinbomben;

Jag sov alldeles för länge idag (så blir det när man inte börjar skolan förren 13.30) så det blev en sen frukost/lunch idag som bestod av Lätt Kesella med varma jordgubbar, krossade linfrön och valnötskärnor. Till det blev det två stekta ägg och min keso och avocadoröra till. Gott eller vad?

Postat av: lovisa

sv: ja de tkr ja me:D

2011-03-10 @ 14:48:58
Postat av: Millah

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2011-03-10 @ 17:57:00
Postat av: Elin

Ser galet gott ut!!! Speciellt kesellan, jordgubbarna o nötterna. Det ska jag handla hem nästa gång i affären. =) Tack för tipset!

2011-03-12 @ 23:11:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: