Upp på vågen;

Precis vad jag gjorde, ställde mig på vågen och blev varken besviken eller glad, ganska oberörd faktiskt. Men nu har jag i alla fall ett mål som jag strävar efter, så vad tror ni om - 5,4 kg som mål till den 15:e maj? Tror ni att jag kan fixa det?
Egentligen är det viktigaste för min del att jag lyckas behålla vikten sen, det är ju det som är själva utmaningen. För visst kan man pressa ner sig till att tappa några snabba kilo och sedan gå upp lika mycket igen. Det är inte vad jag vill. Vad säger ni? Tips på vad jag ska tänka på? Har ni några mål?

Postat av: Alex

Absolut!

2011-03-28 @ 19:16:18
Postat av: Anonym

sV: ja:D www.proteinbutiken.se

2011-03-28 @ 20:40:56
Postat av: Amanda

Jag tror absolut att du fixar det :D LYCKA TILL!



jag behöver mest en nystart... jag har ingen inspiration någonstans.. haha. jättetråkigt.

2011-03-28 @ 22:04:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: