Vardagsmotion;

Motvilligt måste jag lyssna på min kropp idag trots gårdagens vila. Min kropp orkade inte stiga upp ur sängen och ta en löpningsrunda innan jobbet idag, trots att mitt sinne sa något annat. Detta innebär att jag inte har så mycket annan tid till att träna idag eftersom jag arbetar till klockan 19 ikväll, och dessutom har jag lite skolarbete som måste göras då, men om jag har tur kanske jag orkar med en promenad ikväll. Annars får jag helt enkelt förlita mig på min hemmaträning (gjorde 200 situps efter frukosten) och vardagsmotionen som jag vanligtvis är ganska dålig på. Jag ska lämna bilen hemma och gå till jobbet, vilket jag borde göra varje gång eftersom det bara tar ca 15 min att gå dit, men det har blivit en dum vana. Använder ni vardagsmotion?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: