Vårtecken;

Efter en dålig natts sömn så vaknade jag med att solen strömmade in genom fönstret och jag kände mig förvånadsvärt pigg. Utan att reflektera för mycket över saken, bestämde jag mig för att det faktiskt var dags att börja sätta fettförbränningen till max genom att starta mitt joggande för första gången i år. Jag hade förväntat mig det värsta, så jag blev så förvånad när jag insåg hur bra det gick. Det var en väldigt underbar känsla att få jogga ute i solen, i nya löparkläder, i vårvädret, underbart!
Jag joggade/powerwalkade (men mest joggade) i 45 min, i hyfsat tempo. Jag är jättenöjd, känner mig plötsligt väldigt frisk och kry. En bra start på dagen helt enkelt, nu ska jag äta frukost och sen blir det skolan, tjing!

Postat av: Challe

Låter ju så jäkla härligt!

2011-03-07 @ 18:50:57
Postat av: Carro

Så du har också börjat på joggandet nu, gööött! =)



Okej, ja, jag har inte sett den i verkligheten så den kankse mer är som en kavaj. Snygg är den i vart fall! :)

2011-03-07 @ 22:07:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: