Träningsvecka 16

Måndag: 60 min gym
Tisdag: 60 min cirkelgym
Onsdag: Morgonpromenad 50 min + 45 min IW med magövningar (inställd spinning)
Torsdag: Morgonlöpning under 40 min + Dans Fuego (zumba) 60 min
Fredag: 3 varv cirkelgym 70 min
Lördag: Vilodag
Söndag: Yoga 60 min
Såhär så den gågna träningsveckan ut. Glömde att skriva förra veckan igen, v 15, men den veckan var så dålig att jag inte ens kommer ihåg vad jag gjorde. Men jag tror att jag tränade extremt få pass då, typ 2-3. Men denna gågna veckan var väl hyfsad, med tanke på att det var campus, men nu ska jag köra igång med alla promenader igen när jag inte har en massa föreläsningar att passa.

Postat av: GBP

Vilken bra träningsvecka!!!:-)

2011-05-09 @ 09:27:44
Postat av: sandra

det var en bra träningsvecka :D vad är ditt mål med din träning? :D

2011-06-09 @ 16:39:52
URL: http://sandrashalsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: