Dålig variation

Jag kunde inte begripa varför, men motivationen är till och från bortblåst. Fast det äntligen är den fantastiska måndagen, med H.I.T pass, så kände jag verkligen inte för det. Det känns ganska tråkigt att starta en ny vecka utan träning, det säger sig själv att resten av veckan antagligen inte kommer att bli så bra i träningsväg (så har det varit de två tidigare veckorna).
Bistert satt jag i soffan och funderade kring andra möjligheter, om inte H.I.T pass, så kanske spinning eller cirkelgym? Nej, det var inte heller tilltalande. Men så kom jag på att det var ett tag sedan jag var på gymmet, så jag promenerade dit. Och väl var det, för svetten rann av mig och jag tog ut mig riktigt ordentligt. Grymt roligt! Antagligen har jag varit dålig på att variera min träning den senaste tiden, men nu ska det bli ändring på det!

Postat av: emilia

ibland känner man sig verkligen som den hopsjunkna bollen!

2011-11-01 @ 09:40:36
URL: http://espot.blogg.se/
Postat av: Lisa H

Ja variation is the key för mig också! Annars är träningsglädjen som bortblåst efter ett tag om jag nöter med samma slags pass vecka efter vecka. Bra jobbat att du slet dig upp ur soffan och gick till gymmet och rev av ett ordenligt pass där!

2011-11-01 @ 09:41:58
URL: http://teamilkandhoney.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: