Jag saknar dig

Jag har myst med en massa godsaker och druckit te. Tidigare i afton var jag som sagt på bio med Hanna, och vi såg Jag saknar dig som är filmatieringen av Peter Pohls ungdomsroman (jag har dock inte läst den). Måste säga att även om filmen till en början verkade vara en trist tonårshistoria, så slog den om och blev enormt rörande. Jag tyckte verkligen om den. Dessutom fastnade både jag och Hanna för bandet Ailucrash som både var med som medskådespelare, men också stod för filmmusiken. Hoppas ni får en fortsatt fin lördagskväll.

Postat av: LORISSA LOVEBOMB

sv: ja verkligen :) vad händer imorgon då?

2011-09-04 @ 00:51:45
URL: http://lorissalovebomb.se
Postat av: Alexandra - kärlek på tallrik

Åh, jag älskar film och vill jättegärna se denna, kul att du gillade den!



och jo, whoopies är väldigt söta så man ska nog hålla sig ifrån att smaska upp alla på en gång - lite sockerchocksvarning sådär - men det är nog därför de är så goda ;)

2011-09-04 @ 13:21:24
URL: http://daedalsmat.sajto.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: