I skolan

Jag sitter i skolan, det blev snabba ryck efter arbetet idag, slutade kl 13, och skulle hinna hem om och byta om och äta och vara i skolan tills klockan 14 (jag kan ju tillägga att jag blev 15 minuter försenad). Vi har gruppmöte och skriver patientfall inför en kommande redovsining om två veckor.
Var dessutom uppe redan halv sex i morse och körde en löpningsrunda på 30 min. Inte så lång, men tanken var god och det var riktigt skönt. Ikväll blir det nog bosu/iw träning på 75 min om jag hinner iväg. Och i morgon är sista arbetsdagen för den här veckan. Det känns bra!

Postat av: Annie

Visst är det underbart att träna det första man gör på morgonen. Härlig energiboost för dagen!

2011-09-08 @ 20:32:40
URL: http://liveitloveit.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: